Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2018 20:20 - Зимен Танц
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2666 Коментари: 12 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
 image





Гласувай:
17



1. krassko - Така е като няма сняг пишеш стихове:)
18.01.2018 21:01
Танцуват влюбени момчета
преди залез във гората,
...................
цитирай
2. vesever - Краси, видя ли сега, изпълних поне ...
18.01.2018 21:09
Краси, видя ли сега, изпълних поне част от магията, за толкова имам сили...
Докарах слънце, но и супер буен вятър, което не беше в плана...
Идният месец отивам на поправка, това е.
А за танците, и момичета, и момчета, да танцуват на воля, аз това искам!
:)
Благодаря ти!
цитирай
3. krassko - Съжалявам че не дописах стихчето...
18.01.2018 21:56
Но се загледах в"Палавата класна" - Камерън Диас:)
Ще поправя магията ти - Ще "увелича" Слънцето за утре и ще "намаля" вятъра.:)))
Идеално време за танци - топло и приятно.
цитирай
4. vesever - Така ще кажеш ти!Обаче аз искам да ...
18.01.2018 22:04
Така ще кажеш ти!
Обаче аз искам да танцувам с лебедите, а те са чак във Варна!
И какво правим, докарваш ми и лебеди в Янтра и танцът е налице ))
Между другото, напоследък много се вдъхнових да правя танци с воали, искам да се науча да прилагам и операторски умения, намерих начин да позиционирам кадрите на забавен каданс, ето както в този клип, към средата, ако загледаш, се разбира за какво иде реч. Обаче ми трябва фотограф. На някоя морска скала, вече го виждам този танц ))

https://www.youtube.com/watch?v=UdiFqvh5OJc

Не съм гледала Палавата Класна, наскоро ми предложиха някои добри филми, ще отделя време през уикенда за нещо интересно...
цитирай
5. troia - Здравей, Веси!
19.01.2018 12:33
Много красиво стихче и красиво оформление. Всички чакаме пролетта.
Краско ме накара да се усмихна и да ми хрумне невероятната идея, че виж един ден си се засякла с други танцуващи в Янтра.:)
Поздрави и да нагушкаш от мен моите мяукащи любимци!:))
цитирай
6. vesever - Кати, привет!Благодаря ти :)...
19.01.2018 12:58
Кати, привет!
Благодаря ти :)
Как съм нетърпелива за пролетта и аз...искам да садя рози )))
Малко остана!
Хе, да се засека с други танцуващи в Янтра ще е цяло чудо неземно - и аз съм си го представяла, какъв купон, а!
Миналия месец с един приятел танцувахме в морето, при лебедите, обаче информацията е конфиденциална и съответно записите са секретни, не ги давам на всеослушание ;)))
Веселбата, обаче, не се забравя!
Нагушках ги, нахраних ги сладурковците, Сега ще ходя на фитнес с щерката, ако оцелея, ще ви танцувам още )))
Прегръдка от мен за Теб и Морето...
цитирай
7. mt46 - Поздрав
19.01.2018 17:48
и благоприятни дни!...
цитирай
8. vesever - Благодаря ти, Марине, поздравявам ...
19.01.2018 19:34
Благодаря ти, Марине, поздравявам те и аз!
цитирай
9. krassko - Тя пролетта дойде и е време за пролетен танц...
19.01.2018 20:04
И се огледай по реката дали не е долетял накой лебед, патица, или щъркел.
И се приготви да ринеш сняг от неделя та чаааак до следващата неделя:)))
цитирай
10. vesever - Краси, имаме чапли, диви патета, ...
19.01.2018 20:20
Краси, имаме чапли, диви патета, пак не е зле. скоро ще опитам да ги снимам, ако не успея да потанцувам с тях...
наистина днес беше пролетен ден!
Но нека, нека има и сняг, все пак е зима...на пързалка още не сме ходили, а всяка зима се събираме с тайфата и се спускаме по склона, с найлони, с шейни, кой каквото има!
цитирай
11. krassko - Весе, при теб са патета и чапли...
19.01.2018 21:03
А ние си имаме Меркел. Утре ще долети и се чудя дали да отида да я посрещна на летището, или да си взема една бира и да я чакам на Цариградско шосе.
Днес нали беше пролет си хапнах сладолед и един гълъб долетя и му отчупих едно парче. До сега на знаех че гълъбите обичат сладолед. Нямаш представа как сладко си похапваше. Жалко че не се сетих да го снимам.
Приятна вечер!
цитирай
12. vesever - Виж ти, Меркел! Не я харесвам никак! ...
19.01.2018 21:59
Виж ти, Меркел! Не я харесвам никак! Съсипница е и тя! Какви ли ги кроят...
А, и аз не съм давала сладолед на гълъби, само трохички и солети...
Апаратът ако ти е винаги под ръка, със сигурност ще има много интересни спонтанни мигове за запечатване....и аз моя понякога го забравям...
Лека вечер, Краси!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4036991
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол